ឈ្មោះសាលាៈ
សាលារៀនអន្តរជាតិអេវន្ដ
រូបដំណាងសាលា(Logo )
១.ទស្សនវិស័យ
សាលារៀនចំណេះទូទៅអន្តរជាតិអេ-វ័ន្ត ជាសាលារៀនឈានមុខគេក្នុងការផ្ដល់ការអប់រំប្រកបដោយគុណភាពកម្រឹតស្ដង់ដាខ្ពស់
មេត្រីបរិស្ថាន សុខមាលភាពសិក្សា ជំនាញ បំណិន ឥរិយាបថ និង សេវាកម្មសហគមន៍ប្រកបដោយនិរន្តរភាព។
A-One
School is a leading educational private company providing high quality of
education, environmental friendly, study well-being, skills, profession,
attitude and sustainable community services.
២.បេសកកម្ម
កសាង និង អភិវឌ្ឍន៍ធនធានមនុស្សឱ្យសម្រេចបាននូវចតុស្ដម្ភនៃការអប់រំទាំងបួនគឺ
អប់រំចំណេះដឹង អប់រំឥរិយាបថ អប់រំចំណេះធ្វើ និងអប់រំសមូហភាព ។
Build and develop human resource to
achieve the four pillars of education; Education for knowledge, Education for
better attitude, Education for doing, Education for to be.
៣.គោលបំណង
ü លើកកម្ពស់ និងផ្ដល់ឱកាសការអប់រំប្រកបដោយសមធម៌
និង បរិយាប័ន្នតាមស្ដង់ដាគុណភាពអប់រំស្របតាមគោលការណ៏អប់រំជាតិ និងសកល។
ü សាបព្រោះបណ្ដុះព្រលឹងអ្នកអប់រំ
និង អ្នកសិក្សាឱ្យឈរលើបរិបទគុណធម៌ មនុស្សធម៌ សច្ចធម៌ និងចេះស្រលាញ់សុខភាព
ស្រលាញ់ការពារបរិស្ថាន ទំនាក់ទំនង និងកិច្ចសហប្រតិបត្តិល្អជាមួយស្ថាប័ន
ឬគ្រឹះស្ថានអប់រំដែលឈានមុខគេនៅក្នុងសហគមន៍ និងអន្តរជាតិ
ដើម្បីធានាបាននូវស្ដង់ដាអប់រំដែលមានការទទួលស្គាល់។
ü អភិវឌ្ឍន៍
និងលើកកម្ពស់សមត្ថភាពគ្រូ សិស្សានុសិស្សឱ្យស្របតាមសមាហរណកម្មអាស៊ាន
និងតម្រូវការទីផ្សារទំនើប។ បង្កើតជីវិតរស់នៅប្រចាំថ្ងៃដ៏ល្អប្រសើរមួយសម្រាប់មនុស្សគ្រប់គ្នា និង ធ្វើឱ្យមនុស្សចេះចែករំលែកចំណេះដឹង
ជម្រុញឱ្យមានការធ្វើសកម្មភាពក្នុងការលើកស្ទួយ និងអភិវឌ្ឍន៍សង្គម។
ពាក្យស្លោកសិក្សា(Slogan)
ដាំនៅសាលា ផ្លែផ្កាក្នុងសង្គម Plant in school
result in society
សិក្សាដើម្បីរចនាវាសនារបស់អ្នក Study to design
your destiny
៤.គោលដៅអភិវឌ្ឍន៍និរន្តរភាព
ដើម្បីសម្រេចបានតាមគោលបំណង នឹងស្របតាមដែនកំណត់នៃចក្ខុវិស័យខាងលើ
សាលាចាំបាច់ត្រូវតែបង្កើតនូវផែនការយុទ្ធសាស្រ្តដូចខាងក្រោម៖
១.កសាង
អភិវឌ្ឍន៍ និងលើកកម្ពស់
ü
ធានាបានថាកុមារដែលដល់អាយុចូលរៀនអាចចូលរៀនគ្រប់គ្នាព្រមទាំងទទួលបាននូវការអប់រំប្រកបដោយគុណភាព
និងប្រសិទ្ធភាពចាប់ពីកម្រឹតអប់រំមូលដ្ឋានដល់កម្រឹតខ្ពស់ ព្រមទាំងកាត់បន្ថយអត្រាត្រួតថ្នាក់
និងបោះបង់ការសិក្សាឱ្យនៅត្រឹម ០.៥ ភាគរយ
ü
ផ្ដល់ចំណេះដឹង បំណិន ជំនាញស្របតាមតម្រូវការទីផ្សារទំនើប
និងជាបុគ្គលដែលមានគុណធម៌ សច្ចធម៌ និងឥរិយាបថល្អក្នុងការរួមរស់ក្នុងសហគមន៍។
ü
បណ្ដុះមនៈសិការវិជ្ជាជីវៈស្នេហាជាតិ មាតុភូមិ
ស្រលាញ់សុខភាព ស្រលាញ់បរិស្ថាន។
ü
លើកកម្ពស់គុណវុឌ្ឍិរបស់បុគ្គលិកអប់រំ និងបង្កើនការអភិវឌ្ឍន៍ជំនាញវិជ្ជាជីវៈសិក្សាពេញមួយជីវិតរបស់បុគ្គលិកអប់រំគ្រប់ឋានានុក្រម។
ü
ធានាបាននូវអភិបាលកិច្ចល្អតាមរយះប្រព័ន្ធដឹកនាំគ្រប់គ្រងប្រកបដោយតម្លាភាព
គណនេយ្យភាព គុណភាព និងប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់។
ü
បង្កើតនិងផ្ដល់ជូនអ្នកសិក្សានូវកម្មវិធីសិក្សាសម្បូរបែបដែលអ្នកសិក្សាអាចចូលរួមចែករំលែកជាមួយគ្នា
។ធានាបានថាកុមារម្នាក់ៗឈានដល់កម្រិតខ្ពស់បំផុតនៃការរីកចម្រើនផ្ទាល់ខ្លួននិងសមិទ្ធិផលដោយផ្តល់ឱកាសដល់ពួកគេដើម្បីស្វែងរកនិងអភិវឌ្ឍជំនាញនិងសេចក្តីប្រាថ្នា។
ត្រូវដឹងអំពីការផ្លាស់ប្តូរទូទាំងសហគមន៍ដែលបង្កើតលទ្ធភាពពង្រីកសាលារៀននិងពិនិត្យឡើងវិញយ៉ាងទៀងទាត់អំពីរបៀបដែលជាផលប៉ះពាល់ដល់សហគមន៍
សាលារៀននិងការរៀបចំផែនការតាមលំដាប់លំដោយ។
២.បង្កើតវប្បធម៌
កសាងគុណភាព និង គុណតម្លៃ
ü បណ្ដុះឥរិយាបថវិជ្ជមានរវាងសាស្រ្តាចារ្យ
លោកគ្រូ អ្នកគ្រូ សិស្សានុសិស្សឱ្យមានមានៈសិកាស្រលាញ់សាលារៀនខ្លួន សហគមន៍ខ្លួន
ប្រទេសជាតិ និងផែនដី។
ü លើកទឹកចិត្តដល់ការអភិវឌ្ឍនៃក្ដីស្រឡាញ់នៃការរៀននិងចំណង់ចំណូលចិត្តក្នុងការប្រាថ្នាចង់បាននៅក្នុងខ្លួនរបស់អ្នកសិក្សាទាំងអស់របស់យើងដោយផ្តល់នូវកម្មវិធីសិក្សាធំទូលាយនិងទាក់ទាញ។
ពង្រីកចំណេះដឹងរបស់កុមារដោយណែនាំពួកគេឱ្យមានបទពិសោធន៍ខុសគ្នាទាំងក្នុងនិងក្រៅសហគមន៍របស់យើង។
ü ស្រាវជ្រាវ
ចែករំលែក ជ្រោមជ្រេង លើកស្ទួយ
៣.កសាងភាពជាអ្នកដឹកនាំអនាគត
ü លើកកម្ពស់និរន្តភាពនៅក្នុងរចនាសម្ព័ន្ធបុគ្គលិកតាមរយៈការបំផុសគំនិតនិងការអភិវឌ្ឍមេដឹកនាំដើម្បីឱ្យមានមហិច្ឆតាខ្ពស់និងមានការសម្រេចចិត្តដោយមានការប្តេជ្ញាចិត្តខ្ពស់នៅក្នុងសាលារៀនថាការបង្រៀនទាំងអស់នឹងល្អប្រសើរបំផុតដើម្បីឱ្យបុគ្គលិកទាំងអស់អាចរំពឹងថានឹងមានសមិទ្ធផលខ្ពស់បំផុតសម្រាប់កុមារទាំងអស់។
ü លើកកម្ពស់ការគិតប្រកបដោយភាពច្នៃប្រឌិតនៅក្នុងការបង្រៀននិងអភិបាលកិច្ចល្អ ដើម្បីផ្តល់នូវឱកាសដ៏ល្អបំផុតសម្រាប់កុមារនិងមនុស្សពេញវ័យនៅសាលារៀន។
៤.លើកកំពស់សុខុមាលភាព អនាម័យអប់រំសិក្សា
ü រក្សាបាននូវបរិយាកាសដែលមនុស្សគ្រប់គ្នាមានការទទួលខុសត្រូវនិងឯករាជភាពរួមជាមួយភាពជាដៃគូ រវាងផ្ទះនិងសាលារៀនដ៏រឹងមាំដើម្បីឱ្យកុមារនិងបុគ្គលិកមនុស្សពេញវ័យអាចរីកចម្រើនក្នុងសហគមន៍សិក្សា។
ü ធានាបាននូវបរិយាកាសសិក្សាប្រកបដោយភាពស្រស់ស្រាយផ្លូវកាយ និងចិត្តដោយផ្សារភ្ជាប់ចំណេះដឹងនៃការសិក្សារៀនសូត្រជាមួយនឹងបញ្ហាសុខភាព អនាម័យ បរិស្ថាន។
៥.ធានានិរន្តរភាពធនធានហិរញ្ញវត្ថុ
ü ត្រួតពិនិត្យនិងអនុវត្តការគ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុយ៉ាងរឹងមាំដើម្បីធានានិរន្តរភាពនៃដំណើរការរបស់សាលារៀន។
ü គណនេយ្យភាពសាលារៀននិង បរិស្ថានឆ្លុះបញ្ចាំងពីមោទនភាពនិងចំណង់ចំណូលចិត្តដែលសមាជិកសហគមន៍មានអារម្មណ៍ចំពោះសាលារៀនរបស់យើង។
យុទ្ធសាស្រ្តអភិវឌ្ឍន៍
យុទ្ធសាស្រ្តទី១៖ បង្កើតការរំពឹងទុកខ្ពស់និងវប្បធម៌ជោគជ័យ
v ផ្តល់ឱ្យនូវភាពស្ទាត់ជំនាញនិងការប្រកួតប្រជែងរបស់សិស្សនៅក្នុងមេរៀនដើម្បីសំរេចបាននូវសក្តានុពលពេញលេញរបស់ពួកគេ។
v មិនមានសិស្សនៅក្នុងក្រុមណាមួយខ្សោយនៅពេលចាកចេញពីសាលាឬក្រោយការបញ្ជប់កាសិក្សានោះទេ។
v អាកប្បកិរិយារបស់សិស្សស្របតាមការរំពឹងទុករបស់សហគមន៍ទាក់ទងទៅនឹងភាពរម្យទម ការគោរពនិងសុភាពរាបសារ។
v ឪពុកម្ដាយគាំទ្រយ៉ាងសកម្មនូវបទដ្ឋាននៃក្រិតក្រមសីលធម៌ សុជីវធម៌ និងវិន័យ។
v លោកគ្រូ អ្នកគ្រូ សិស្ស-និស្សិតមានមោទនភាពចំពោះសាលារៀនរបស់ពួកគេនិងជាភ្នាក់ងារទំនាក់ទំនងគ្រប់ពេលវេលា។
v សិស្សយល់ដឹងអំពីការទទួលខុសត្រូវរបស់ខ្លួនចំពោះខ្លួនពួកគេ គ្រួសារនិងសហគមន៍របស់ពួកគេ។
v សិស្សានុសិស្ស-និស្សិត ត្រូវមានកំរិត IQ ខ្ពស់។
v សិស្សានុសិស្សមានការចូលរួមនៅក្នុងសកម្មភាពក្រៅកម្មវិធីសិក្សា នៅក្នុងសហគមន៍កម្រឹតខ្ពស់។សិស្សអនុវត្តបាននូវឥរិយាបថសុវត្ថិភាពទៅនិងមកពីសាលា ព្រមទាំងចេះតាមដានកាយសម្បទាផ្ទាល់ខ្លួន។
v សិស្សមានទំនុកចិត្តក្នុងការរាយការណ៍អំពីបញ្ហានានាទាក់ទងនឹងសុខសុវតិភាព និងដឹងអំពីរបៀបទទួលបានការបញ្ជូនសេវាកម្មសិស្សទៅកាន់សិស្សដូចគ្នា។
យុទ្ធសាស្រ្តទី ២:ពង្រីកការបណ្តុះបណ្តាលនិងហ្វឹកហ្វឺន
v និស្សិតមានភាពច្នៃប្រឌិត ចេះបត់បែនប្រឈមនឹងហានិភ័យ ស្វែងរកឱកាសសម្រាប់ការច្នៃប្រឌិតនៅក្នុងមេរៀននិងសកម្មភាពក្រៅកម្មវិធីសិក្សា។
v សិស្សត្រៀមខ្លួនរួចរាល់ហើយអាចដោះស្រាយបញ្ហាប្រចាំថ្ងៃដែលអាចកើតមានឡើង។
v សិស្សទាំងអស់មានសមត្ថភាពផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុ និង ជំនាញផ្នែកទន់នានាក្នុងការចូលរួមចំណែកយ៉ាងវិជ្ជមានដល់សហគមន៍របស់ពួកគេ
v គម្រោងទំនាក់ទំនងសប្បុរសធម៌មានសកម្មភាពយ៉ាងសកម្មនៅក្នុងសាលារៀនជាមួយសហគមន៍ជាតិ និងអន្តរជាតិ។
យុទ្ធសាស្រ្តទី ៣: ដើម្បីអភិវឌ្ឍភាពជាអ្នកដឹកនាំដែលមានស្ថេរភាពខ្ពស់និងមានគុណភាពខ្ពស់
v ភាពជាអ្នកដឹកនាំនៃភាពជោគជ័យគឺជាភស្តុតាងនៅក្នុងសាលារៀន។
v ការហ្វឹកហ្វឺនគឺជាបេះដូងនៃការអភិវឌ្ឍភាពជាអ្នកដឹកនាំនៅកំរិតបឋម មធ្យមសិក្សា និងឧត្តមសិក្សា។ គ្រូបង្វឹកផ្តល់ការគាំទ្រដល់បុគ្គលិកដើម្បីអភិវឌ្ឍជំនាញសហគ្រាសភាពរបស់ពួកគេ។
v ឱកាសជាអ្នកដឹកនាំត្រូវបានផ្តល់ជូនសំរាប់បុគ្គលិក-សិស្សានុសិស្សដែលមានគំនិតច្នៃប្រឌិតការបង្កើតថ្មីស្របតាមចក្ខុវិស័យ។
យុទ្ធសាស្រ្តទី ៤: កសាងសហគមន៍ឆ្ពោះទៅរកអក្ខរភាពប្រកបដោយនិរន្តរភាព និងស៊ីវិល័យផ្ដើមចេញពីសាលារៀន។
v សិស្សានុសិស្ស-លោកគ្រូអ្នកគ្រូត្រូវប្រកាន់ភាពឆ្នើមក្នុងការរៀន និងបង្រៀនមានការប្រកួតប្រជែងខ្ពស់ ការរៀនបែបឯករាជ្យ និង ការប្រើប្រាស់អាយធីប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព ការច្នៃប្រឌិត ឱកាសសំរាប់ការរៀនសូត្រនិងការចូលរួមខ្ពស់។
v ការបង្រៀនដ៏ឆ្នើមត្រូវបានកំណត់ដោយជំនាញការស៊ើបអង្កេតដ៏ល្អ ការច្នៃប្រឌិត ការគ្រប់គ្រងដោយខ្លួនឯង ការយល់ដឹងដោយខ្លួនឯង ការងារក្រុម សមត្ថភាពក្នុងការទំនាក់ទំនង សមត្ថភាពក្នុងការដោះស្រាយបញ្ហានិងមានឆន្ទៈការផ្លាស់ប្តូរឆ្ពោះទៅរកភាពរីកចម្រើន។
v ការរៀនសូត្រឆ្នើមគឺត្រូវបានគេធ្វើសំរាប់សិស្សទាំងអស់ក្នុងបរិយាកាសរៀនសូត្រមានលក្ខណៈទូលំទូលាយនិងជំរុញថាមពលដល់សិស្សក្នុងការចាប់យកសក្កានុពលរបស់ពួកគេ។
v ការវាយតម្លៃ និងការឆ្លុះបញ្ចាំងខ្លួនឯងគឺជាចំណុចស្នូលនៃការរៀននិងការបង្រៀនដ៏អស្ចារ្យ។
v គ្រូបង្វឹកនិងអ្នកណែនាំ និងជំនាញការនានាត្រូវបានដាក់ក្នុងសាលាដើម្បីធ្វើការពិគ្រោះយោបល់ជាមួយឪពុកម្តាយនិងសិស្សដើម្បីធានាគុណភាព។
v ការអភិវឌ្ឍជំនាញវិជ្ជាជីវៈឱ្យឆ្លើយតបទៅនឹងតម្រូវការទីផ្សារសម័យទំនើប។
គោលការណ៍អភិវឌ្ឍន៍សាលារៀន
ផ្អែកលើបទឧទ្ទេសរបស់លោកបណ្ឌិត
ឡឹក ជំនោបានលើកឡើងថា គោលការណ៍ណែនាំក្នុងការអភិវឌ្ឍន៍សាលារៀននេះ
ត្រូវអភិវឌ្ឍន៍ចេញពីទ្រឹស្ដី គោលគំនិត ទ្រឹស្ដីនៃការគ្រប់គ្រង
ពិនិត្យលើការស្រាវជ្រាវ ការអភិវឌ្ឍស្ថានសិក្សាជាសម្មតិកម្ម បទពិសោធការងារ។ ភាពជោគជ័យនៃការគ្រប់គ្រងសាលារៀនមួយ
អនុវត្តតាមទ្រឹស្ដីរបស់ម៉េកគីនី (The McKinsey7-S Framework)
ដើម្បីសម្រេចបាននូវការគ្រប់គ្រងអង្គភាពមួយប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព
ដោយមានការវិភាគវែកញែក ដើម្បីអភិវឌ្ឍន៍ម៉ូដែលស្ដង់ដាអប់រំ IAM4-PDCA ។
យន្តការនៃកំណែទម្រង់គុភាពអប់រំនៃកម្ពុជាត្រូវការសង្គ្រោះបន្ទាន់ឱ្យត្រូវទៅតាមវដ្ដចក្រនៃ P - D - C – A ឬ IAM4 PDCA ដែលមានសេចក្ដីពិន្យល់ដូចខាងក្រោម៖
P= Planing ការដាក់ផែនការ
មានន័យថា ការកំណត់វត្ថុបំណង គោលដៅ
នៃការធ្វើការងារ វិធី
ឬដំណាក់កាលនៃការអនុវត្តការងារដែលចាំបាច់ដើម្បីដំណើរធានាគុណភាពអប់រំប្រកបដោយស្តង់ដា
ដែលបានកំណត់ ឬ ក្រសួងដាក់ចេញ។
D= Doing ការអនុវត្តការងារស្នូលដែលផែនការបានកំណត់ ការដំណើរអនុវត្តការងារ
ដោយផ្អែកលើគោលការណ៍គុណភាព ប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់
ប្រកបដោយដំណាក់កាលនៃការអនុវត្ត។
ការបង្កើតឱ្យមានប្រព័ន្ធទិន្នន័យដែលបានអនុវត្តដើម្បីអនុវត្តបន្ត។
C= Checking ការត្រួតពិនិត្យ ជាការត្រួតពិនិត្យប្រព័ន្ធយន្តការអនុវត្តការងារ និងលទ្ធផលនៃការអនុវត្តការងារ ដោយមានការវាយតម្លៃ
និងផ្ទៀងផ្ទាត់ជាមួយគោលបំណងដែលបានកំណត់ទុក។
ប្រសិនបើមានភាពភាពមមិនប្រក្រតី ឬចំណុចខ្សោយណាមួយក្នុងការអនុវត្ត
នឹងបានរកឃើញ និងដោះស្រាយបញ្ហា ដែលជាមានប្រសិទ្ធ
ក្នុងការអភិវឌ្ឍគុណភាពការងារ។
A= Act ការកែសម្រួល
គឺជាកអ្វីដែលអ្នកអនុវត្តដំណោះស្រាយនៅពេលជួបប្រទេសបញ្ហា។ ប៉ុន្តែត្រូវចាំថា PDCA / PDSA គឺជាវដ្ដចក្រមិនមែនជាដំណើរការមួយដែលចាប់ផ្តើមនិងបញ្ចប់ទេ។ នេះមានន័យថាដំណើរការ ឬផលិតផលដែលបានកែលម្អរបស់អ្នក
នឹងក្លាយជាមូលដ្ឋានគ្រឹះថ្មី ហើយអ្នកបន្តរកវិធីដើម្បីធ្វើឱ្យវាកាន់តែប្រសើរសម្រាប់ការដំណើរការអនុវត្តផែនការបន្ត។
ផែនការអភិវឌ្ឍន៍សាលារៀនលម្អិតរយះពេលមួយឆ្នាំ
សេចក្ដីផ្ដើម
ផ្អែកលើគោលនយោបាយរបស់រាជរដ្ឋាភិបាល និង ទិសដៅកំណែទម្រង់របស់ក្រសួងអប់រំ យុវជន និង កីឡា ឆ្នាំ ២០៣០ គ្រប់គ្រឹះស្ថានសិក្សារដ្ឋ និងឯកជនគ្រប់កម្រឹត មានតួនាទីធ្វើឱ្យសម្រេចបាននូវការអប់រំប្រកបដោយគុណភាព សមធម៌ បរិយាប័ន្ន និង ការអប់រំពេញមួយជីវិញ។ សាលារៀន A-one ក៏ជាគ្រឹះស្ថានអប់រំមួយក្នុងចំណោមស្ថាប័នអប់រំនានាដែលត្រូវចូលរួមក្នុងយុទ្ធនាការអប់រំផ្សព្វផ្សាយចំណេះដឹង កសាងធនធានមនុស្សឱ្យបំណិន ជំនាញ និងភាពប៉ិនប្រសព្វ គំនិតច្នៃប្រឌិត តាមរយះកម្មវិធីសិក្សាដ៏សម្បូរបែប។
សាលាត្រូវតែមានភារកិច្ចក្នុងការរៀបចំចក្ខុវិស័យ ផែនការសកម្មភាពដើម្បីដំណើរការងារអប់រំប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។ ខាងក្រោមជាតារាងផែនការប្រតិបត្តិសាលារៀនសម្រាប់រយះពេលបីឆ្នាំ៖
២. បញ្ហាប្រឈម៖
» សាលាមិនទាន់បានធ្វើផែនទីខ្នងផ្ទះ
» ប្រជាពលរដ្ឋមានភាពយឺតយ៉ាវក្នុងការបញ្ជូនកូនមកចុះឈ្មោះចូលរៀន
» សមត្ថភាពសិស្សឆ្លងភូមិសិក្សានៅមានកម្រិត
» កិច្ចការសម្រង់ទិន្នន័យមានលក្ខណស្មុគស្មាញ
» សមត្ថភាពរបស់លោកគ្រូ អ្នកគ្រូក្នុងការផ្ទេរចំណេះដឹងនៅមានកម្រឹត
» ស្ថានភាពសេដ្ឋកិច្ចរបស់ប្រជាពលរដ្ឋមិនមានលំនឹង
៣.ចំណុចដៅប្រចាំឆ្នាំរបស់សាលារៀន
សាលារៀនចំណេះទូទៅA-One មានចំណុចដៅប្រចាំឆ្នាំដូចខាងក្រោម
(១).ត្រូវបង្កើនអត្រាពិតចូលរៀនថ្មីពី ៩០ ភាគរយ នៅ ឆ្នាំ២០១៧-២០១៨ ទៅ ៩៣ភាគរយ នៅឆ្នាំសិក្សា ២០១៨-២០២១
(២).ត្រូវបង្កើនអត្រារួមនៃការសិក្សាពី ៨០ ភាគរយ នៅ២០១៧-២០១៨ ទៅ ៨៥ ភាគរយ នៅឆ្នាំសិក្សា ២០១៨-២០២១ (៣).អត្រាឆ្លងភូមិសិក្សា កើនពី ៨២ភាគរយ នៅ២០១៧-២០១៨ ទៅ ៨៧ ភាគរយ នៅឆ្នាំសិក្សា ២០១៨-២០១២១
(៤).អត្រាបញ្ចប់ការសិក្សានៅបឋមសិក្សាកើនពី៨៥ ភាគរយ នៅ២០១៧-២០១៨ ទៅ ៩០ ភាគរយ នៅឆ្នាំសិក្សា ២០១៨-២០២១
(៥) អត្រាឡើងថ្នាក់កើនពី ៨៥ ភាគរយ នៅ២០១៧-២០១៨ ទៅ ៩០ ភាគរយ នៅឆ្នាំសិក្សា ២០១៨-២០២១
(៦) អត្រាត្រួតថ្នាក់ថយចុះ ពី ៨ ភាគរយ នៅ២០១៧-២០១៨ មកត្រឹម ១ ភាគរយ នៅឆ្នាំសិក្សា ២០១៨-២០២១
(៧) អត្រាបោះបង់ថយចុះ ពី ១០ ភាគរយ នៅ២០១៨-២០២០ មកត្រឹម ១ ភាគរយ នៅឆ្នាំសិក្សា ២០១៨-២០២១ ស្មើ ៣.៨២ ភាគរយនៃចំនួនសិស្សចូលរៀន
(៨) លទ្ធផលតេស្តមុខវិជ្ជាសិក្សាគោល ( ភាសាខ្មែរ គណិតវិទ្យា និង ភាសាបរទេស ) កើនឡើង ពី ៧០ ភាគរយ នៅ២០១៧-២០១៨ មកត្រឹម ៨៥ ភាគរយ នៅឆ្នាំសិក្សា ២០១៨-២០២១(៩) លទ្ធផលតេស្តមុខវិជ្ជាវិទ្យាសាស្រ្ត ( រូប គីមី ជីវៈ ផែនដី និង ព័ត៌មានវិទ្យា ) កើនឡើង ពី ៧០ ភាគរយ នៅ២០១៧-២០១៨ មកត្រឹម ៩០ ភាគរយ នៅឆ្នាំសិក្សា ២០១៨-២០២១
(១០) លទ្ធផលតេស្តសមត្ថភាពអានភាសាខ្មែរ សិស្សថ្នាក់ទី៩ កើនឡើង ពី ៧០ ភាគរយ នៅ២០១៧-២០១៨ មកត្រឹម ៩០ ភាគរយ នៅឆ្នាំសិក្សា ២០១៨-២០២១
៤.សកម្មភាពគោល និង សកម្មភាពរង
សកម្មភាពគោលមានចំនួន ៦
១.ប្រសិទ្ធភាពប្រមូលសិស្សចូលរៀន ២.ការសិក្សាប្រកបដោយគុណភាព និងប្រសិទ្ធភាព ៣.អប់រំសុខភាព សុវត្តិភាព និង ការការពារកុមារ
៤.ឆ្លើយតបទៅនឹងយេនឌ័រ ៥.ការចូលរួមរបស់កុមារ គ្រួសារនិង សហគមន៏ ៦.គាំទ្រពីប្រព័ន្ធអប់រំលើការងារដឹកនាំ និងគ្រប់គ្រង
សកម្មភាពរងមានដូចខាងក្រោម៖
១.១ យុទ្ធនាការប្រមូលសិស្សចូលរៀន ១.២ កម្មវិធីកាត់បន្ថយអត្រាបោះបង់របស់សិស្ស ១.៣ កែលម្អបរិស្ថាន និង ទីធ្លាកំសាន្ត
១.៤ ផ្ដល់អាហាររូបករណ៏ដល់សិស្សក្រីក្រ ១.៥ រៀបចំតុបតែងថ្នាក់រៀន
២.១ ប្រជុំបច្ចេកទេសតាមមុខវិជ្ជា ២.២ ផលិតសម្ភារឧបទេស បង្រៀន និង រៀន ២.៣ ផលិតសម្ភារពិសោធន៏ និង ការពិសោធន៏
២.៤ គ្រោងទិញសម្ភារៈបណ្ណាល័យ ២.៥ ជួយសិស្សរៀនយឺត ២.៦ ផ្ដល់កម្មវិធីបំណិន ជីវិត
២.៧ ធ្វើតេស្ដល្បើនអំណានភាសាខ្មែរ គណិត វិទ្យាសាស្រ្ត និងសិក្សាសង្គម" ២.៨ បែងចែកកម្មវិធីសិក្សាតាមមុខវិជ្ជានិង កម្រិតថ្នាក់"
២.៩ រៀបចំកិច្ចតែងការបង្រៀនតាមមុខវិជ្ជា និង តាមកម្រិតថ្នាក់"
៣.១ អនុវត្តកម្មវិធីលើកកម្ពស់សុខភាពសិក្សា ៣.២ ជួយកុមារងាយរងគ្រោះ ៣.៣ អប់រំសុខភាព អនាម័យ អប់រំការ កីឡា សិល្បៈ និងរង្វាន់៤.១ រៀបចំក្រុមប្រឹក្សាកុមារី ៤.២.ប្រជុំក្រុមប្រឹក្សាកុមារីប្រចាំខែ ៤.៣ ប្រជុំគណៈកម្មការ ក្រុមប្រឹក្សាសាលារៀន
៤.៤ ស្រង់ស្ថិតិកុមារីដែលមានបញ្ហា ៤.៥ លើកទឹកចិត្តកុមារីដែលមានបញ្ហា
៥.១ ប្រជុំពិគ្រោះយោបល់រវាងមាតាបិតាសិស្សគ្រូបង្រៀន និងសិស្សប្រចាំឆមាស ៥.២ ប្រជុំជាមួយគណៈកម្មការទ្រទ្រង់សាលារៀនប្រចាំត្រីមាស"៥.៣ ប្រជុំជាមួយអជ្ញាធរមូលដ្ឋានលើកិច្ចការសាលារៀន
៦.១ រៀបចំរដ្ឋបាលសាលារៀន ៦.២ រៀបចំផែនការថវិកាប្រចាំឆ្នាំ ៦.៣ រៀបចំផែនការយុទ្ធសាស្រ្តអភិវឌ្ឍន៏សាលារៀននិងផែនការប្រតិបត្តិប្រចាំឆ្នាំរបស់សាលារៀន ៦.៤ រៀបចំផែនការអធិការកិច្ចគ្រូបង្រៀន ៦.៥ ប្រជុំវាយតម្លៃលទ្ធផលប្រចាំឆ្នាំលើការអនុវត្ត និងការប្រតិបត្តិ ៦.៦ ណែនាំគ្រូចេញថ្មី និង គ្រូកិច្ចសន្យា
សកម្មភាពដែលគ្រោងទុក
|
លទ្ធផលរំពឹងទុក
|
ពេលវេលា
|
អ្នកអនុវត្ត
|
តម្រូវការថវិកា
|
ប្រភពថវិកា
|
ថវិកាសរុប
|
កង្វះថវិកា
|
||||
Y1
|
Y2
|
Y3
|
Y4
|
រដ្ឋ
|
ដៃគូ
|
||||||
សរុបៈ 4 ឆ្នាំ
|
36
,708,000.00៛
|
|
|
36
,708,000.00៛
|
|
||||||
សកម្មភាពគោលទី១៖
ប្រសិទ្ធភាពប្រមូលសិស្សចូលរៀន |
កុមារនៅក្នុងសហគមន៏បានចុះឈ្មោះចូលរៀនកើនឡើង
និង ប្រកបដោយសមធម៌
|
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយក/រង
គ្រូ សិស្ស
សមាគមន៏ |
4000$
|
|
|
6,708,000.00៛
|
|
១.១ យុទ្ធនាការប្រមូលសិស្សចូលរៀន
|
សិស្សបានចុះឈ្មោះចូលរៀនគ្រប់ៗគ្នា
|
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយក/រង
គ្រូ សិស្ស
សមាគមន៏ |
1,341,600.00៛
|
|
|
1,341,600.00៛
|
|
១.២ កម្មវិធីកាត់បន្ថយអត្រាបោះបង់របស់សិស្ស
|
អត្រាសិស្សបោះបង់ថយចុះ
|
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយក/រង
គ្រូ សិស្ស
សមាគមន៏ |
1,341,600.00៛
|
|
|
1,341,600.00៛
|
|
១.៣ កែលម្អបរិស្ថាន និង
ទីធ្លាកំសាន្ត
|
សាលារៀនមានសោភ័ណភាព
សិស្សចូលចិត្តរៀន |
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយក/រង
គ្រូ សិស្ស
សមាគមន៏ |
1,341,600.00៛
|
|
|
1,341,600.00៛
|
|
១.៤ ផ្ដល់អាហាររូបករណ៏ដល់សិស្សក្រីក្រ
|
សិស្សក្រីក្រមានលទ្ធភាពចូលរៀនដូចគេ
|
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយក/រង
គ្រូ សិស្ស
សមាគមន៏ |
1,341,600.00៛
|
|
|
1,341,600.00៛
|
|
១.៥ រៀបចំតុបតែងថ្នាក់
|
ដឹងច្បាស់ពីចំនួនអត្រាចូលរៀន ត្រួតថ្នាក់
និងអត្រាបោះបង់ |
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយក/រង
គ្រូ សិស្ស
សមាគមន៏ |
1,341,600.00៛
|
|
|
1,341,600.00៛
|
|
សកម្មភាពគោលទី២៖
ការសិក្សាប្រកបដោយគុណភាព និងប្រសិទ្ធភាព |
លទ្ធផលសិក្សារបស់សិស្សមានការកើនឡើងប្រកបដោយគុណភាព
និង ប្រសិទ្ធភាព
|
|
|
|
|
នាយករង
លេខាធិការ
ប្រធានក្រុមបច្ចេកទេស |
13,500,000.00៛
|
|
|
13,500,000.00៛
|
|
២.១ ប្រជុំបច្ចេកទេសតាមមុខវិជ្ជា
|
ធានាបាននូវការប្រជុំបច្ចេកទេសជាប្រចាំ
|
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយករង
លេខាធិការ
ប្រធានក្រុមបច្ចេកទេស |
1,590,000.00៛
|
|
|
1,590,000.00៛
|
|
២.២ ផលិតសម្ភារឧបទេស បង្រៀន និង រៀន
|
មានសម្ភារៈពិសោធន៏គ្រប់គ្រាន់
|
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយករង
លេខាធិការ
ប្រធានក្រុមបច្ចេកទេស |
1,170,000.00៛
|
|
|
1,170,000.00៛
|
|
២.៣ ផលិតសម្ភារពិសោធន៏ និង
ការពិសោធន៏
|
សិស្សយល់ដឹង និងមានសមត្ថភាណផ្សារភ្ជាប់
ទ្រឹស្ដីទៅនឹងការអនុវត្តជាក់ស្ដែងលើមុខវិជ្ជា ពិសោធន៏ប្រកបដោយគុណភាព |
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយករង
លេខាធិការ
ប្រធានក្រុមបច្ចេកទេស |
6,000,000.00៛
|
|
|
6,000,000.00៛
|
|
២.៤ គ្រោងទិញសម្ភារៈបណ្ណាល័យ
|
សិស្សានុសិស្សមានសៀវភៅអាន ស្រាវជ្រាវ
|
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយក/រង
បណ្ណារក្ស
|
1,170,000.00៛
|
|
|
1,170,000.00៛
|
|
២.៥ ជួយសិស្សរៀនយឺត
|
សិស្សរៀនយឺតនិងទៅជាសិស្សមធ្យម
និង ល្អបង្គួរ |
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយក.រង
គ្រូមុខវិជ្ជា
|
1,170,000.00៛
|
|
|
1,170,000.00៛
|
|
២.៦ ផ្ដល់កម្មវិធីបំណិន ជីវិត
|
សិស្សមានបំណិនក្នុងការសាមញ្ញសម្រាប់ទ្រទ្រង់ជីវភាពប្រចាំថ្ងៃដូចជា
កសិកម្ម កុំព្យូទ័រ
|
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយក.រង
គ្រូមុខវិជ្ជា
|
1,200,000.00៛
|
|
|
1,200,000.00៛
|
|
២.៧ ធ្វើតេស្ដល្បើនអំណានភាសាខ្មែរ
គណិត
វិទ្យាសាស្រ្ត និងសិក្សាសង្គម |
សិស្សអាចអានបានល្អប្រើ និងមាន
គំនិតច្នៃប្រឌិតខ្ពស់ |
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយក/រង
គ្រូ
សមាគមន៏ |
450,000.00៛
|
|
|
450,000.00៛
|
|
២.៨
បែងចែកកម្មវិធីសិក្សាតាមមុខវិជ្ជានិង
កម្រិតថ្នាក់ |
គ្រូ សិស្សអនុវត្តបានត្រឹមត្រូវតាមកម្មវិធីសិក្សា
|
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយករង
លេខាធិការ
ប្រធានក្រុមបច្ចេកទេស |
300,000.00៛
|
|
|
300,000.00៛
|
|
២.៩
រៀបចំកិច្ចតែងការបង្រៀនតាមមុខវិជ្ជា
និង តាមកម្រិតថ្នាក់ |
គ្រូមានកិច្ចតែងការបង្រៀនគ្រប់គ្រាន់
|
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយករង
លេខាធិការ
ប្រធានក្រុមបច្ចេកទេស |
450,000.00៛
|
|
|
450,000.00៛
|
|
សកម្មភាពគោលទី៣៖
អប់រំសុខភាព សុវត្តិភាព និង ការការពារកុមារ |
កុមារគ្រប់រូបធានាបាននូវសុខភាព
និងសុវត្តិភាពខ្ពស់ |
|
|
|
|
នាយក/រង
គ្រូ សិស្ស សមាគមន៏
|
3,000,000.00៛
|
|
|
3,000,000.00៛
|
|
៣.១ អនុវត្តកម្មវិធីលើកកម្ពស់សុខភាពសិក្សា
|
សិស្សមានផាសុកភាពក្នុងការសិក្សា
និង យល់ដឹងពីរបៀបនៃការសិក្សា |
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយក/រង
គ្រូ សិស្ស សមាគមន៏
|
750,000.00៛
|
|
|
750,000.00៛
|
|
៣.២ ជួយកុមារងាយរងគ្រោះ
|
កាត់បន្ថយកុមារដែលប្រឈមនឹងការបោះ
|
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយក/រង
គ្រូ សិស្ស សមាគមន៏
|
750,000.00៛
|
|
|
750,000.00៛
|
|
៣.៣ អប់រំសុខភាព អនាម័យ អប់រំការ
កីឡា សិល្បៈ និងរង្វាន់
|
សិស្សមានសុខភាពមាំមួន
ចូលចិត្តការសិក្សា |
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយក/រង
គ្រូបន្ទុកថ្នាក់សិស្ស
|
1,500,000.00៛
|
|
|
1,500,000.00៛
|
|
សកម្មភាពគោលទី៤៖
ឆ្លើយតបទៅនឹងយេនឌ័រ |
ទទួលបានសិទ្ធស្មើគ្នារវាងសិស្សស្រី
និងសិសទ្ធប្រុស បុគ្គលិក និងគណៈគ្រប់គ្រង |
|
|
|
|
នាយក/រង
លេខាធិការ
|
3,000,000.00៛
|
|
|
3,000,000.00៛
|
|
៤.១ រៀបចំក្រុមប្រឹក្សាកុមារី
|
មានដំណើរការក្រុមប្រឹក្សាកុមារីក្នុងសាលារៀន
|
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយក/រង លេខាធិការ
|
600,000.00៛
|
|
|
600,000.00៛
|
|
៤.២.ប្រជុំក្រុមប្រឹក្សាកុមារីប្រចាំខែ
|
កុមារី អាណាព្យាបាលទទួលបាន
ការប្រឹក្សាយោបល់ |
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយក/រង បុគ្គលិកទទួលភារកិច្ច គណៈកម្មការទ្រទ្រង់សាលា
|
600,000.00៛
|
|
|
600,000.00៛
|
|
៤.៣ ប្រជុំគណៈកម្មការ
ក្រុមប្រឹក្សាសាលារៀន
|
ទទួលបានព័ត៌មាន និង ផលវិបាករបស់កុមារីក្នុងមូលដ្ឋាន
|
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយក/រង បុគ្គលិកទទួលភារកិច្ច គណៈកម្មការទ្រទ្រង់សាលា
|
600,000.00៛
|
|
|
600,000.00៛
|
|
៤.៤ ស្រង់ស្ថិតិកុមារីដែលមានបញ្ហា
|
ដឹងច្បាស់ពីកុមារីដែលមានបញ្ហា
|
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយក/រង បុគ្គលិកទទួលភារកិច្ច
គណៈកម្មការទ្រទ្រង់សាលា |
600,000.00៛
|
|
|
600,000.00៛
|
|
៤.៥ លើកទឹកចិត្តកុមារីដែលមានបញ្ហា
|
កាត់បន្ថយការបោះបង់ការសិក្សារបស កុមារី
|
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយក/រង បុគ្គលិកទទួលភារកិច្ច
គណៈកម្មការទ្រទ្រង់សាលា |
600,000.00៛
|
|
|
600,000.00៛
|
|
សកម្មភាពគោលទី៥ ៖
ការចូលរួមរបស់កុមារ គ្រួសារនិង សហគមន៏ |
ទទួលបានទំនាក់ទំនងល្អរវាងសហគមន៏
ជាមួយសាលា |
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយក/រង បុគ្គលិកទទួលភារកិច្ច
គណៈកម្មការទ្រទ្រង់សាលា |
3,000,000.00៛
|
|
|
3,000,000.00៛
|
|
៥.១
ប្រជុំពិគ្រោះយោបល់រវាងមាតាបិតាសិស្សគ្រូបង្រៀន និងសិស្សប្រចាំឆមាស
|
មាតាបិតាសិស្សទទួលដឹងឮពី
លទ្ធផលរបស់សិស្ស |
´
|
´
|
´
|
´
|
នាយក/រង បុគ្គលិកទទួលភារកិច្ច
គណៈកម្មការទ្រទ្រង់សាលា |
1,500,000.00៛
|
|
|
1,500,000.00៛
|
|
៥.២
ប្រជុំជាមួយគណៈកម្មការទ្រទ្រង់សាលារៀន
ប្រចាំត្រីមាស |
ការសហការល្អ និងចែករំលែកបញ្ហា
និង រកដំណោះស្រាយ |
´
|
´
|
|
|
នាយក/រង បុគ្គលិកទទួលភារកិច្ច
គណៈកម្មការទ្រទ្រង់សាលា |
750,000.00៛
|
|
|
750,000.00៛
|
|
៥.៣
ប្រជុំជាមួយអជ្ញាធរមូលដ្ឋានលើកិច្ចការ
សាលារៀន |
អាជ្ញាធរ និងសាលាបានដឹងឮ
រាល់សកម្មភាពសាលា |
´
|
´
|
|
|
នាយក/រង បុគ្គលិកទទួលភារកិច្ច
គណៈកម្មការទ្រទ្រង់សាលា |
750,000.00៛
|
|
|
750,000.00៛
|
|
សកម្មភាពគោលទី៦៖
គាំទ្រពីប្រព័ន្ធអប់រំលើការងារដឹកនាំ និងគ្រប់គ្រង |
ដំណើរការគ្រប់គ្រង់មានប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់
|
|
|
|
|
នាយក/រង គណនេយ្យ លេខាធិការ បេឡា
និងបុគ្គលិក
|
7,500,000.00៛
|
|
|
7,500,000.00៛
|
|
៦.១ រៀបចំរដ្ឋបាលសាលារៀន
|
សាលារៀនមានរចនាសម្ព័ន្ធគ្រប់គ្រងត្រឹមត្រូវ
|
|
|
|
´
|
នាយក/រង គណនេយ្យ លេខាធិការ បេឡា
និងបុគ្គលិក
|
4,500,000.00៛
|
|
|
4,500,000.00៛
|
|
៦.២ រៀបចំផែនការថវិកាប្រចាំឆ្នាំ
|
គ្រប់គ្រង និង ប្រើប្រាស់ថវិកា
ប្រកបដោយតម្លាភាព |
|
|
|
´
|
នាយក/រង គណនេយ្យ លេខាធិការ បេឡា
និងបុគ្គលិក
|
600,000.00៛
|
|
|
600,000.00៛
|
|
៦.៣ រៀបចំផែនការយុទ្ធសាស្រ្តអភិវឌ្ឍន៏សាលារៀន
និងផែនការប្រតិបត្តិប្រចាំឆ្នាំរបស់សាលារៀន |
សាលាមានផែនការច្បាស់លាស់
|
|
|
|
´
|
នាយក/រង គណនេយ្យ លេខាធិការ បេឡា
និងបុគ្គលិក
|
600,000.00៛
|
|
|
600,000.00៛
|
|
៦.៤
រៀបចំផែនការអធិការកិច្ចគ្រូបង្រៀន
|
ពង្រឹងបានលើការបង្រៀនរបស់គ្រូ
|
|
|
|
´
|
នាយក/រង គណនេយ្យ លេខាធិការ បេឡា
និងបុគ្គលិក
|
600,000.00៛
|
|
|
600,000.00៛
|
|
៦.៥
ប្រជុំវាយតម្លៃលទ្ធផលប្រចាំឆ្នាំ
លើការអនុវត្ត និងការប្រតិបត្តិ |
ដឹងពីចំណុចខ្លាំង និងចំណុចខ្សោយ
|
|
|
´
|
|
នាយក/រង គណនេយ្យ លេខាធិការ បេឡា
និងបុគ្គលិក
|
600,000.00៛
|
|
|
600,000.00៛
|
|
៦.៦ ណែនាំគ្រូចេញថ្មី និង
គ្រូកិច្ចសន្យា
|
គ្រូបង្រៀនទាំងអស់ទទួលបានការណែនាំ
|
´
|
´
|
|
|
នាយក/រង គណនេយ្យ លេខាធិការ បេឡា
និងបុគ្គលិក
|
600,000.00៛
|
|
|
600,000.00៛
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment